Amaç ve Hedeflerimiz
17 Ocak 2022

  • İnsan merkezli ve bütüncül yaklaşımla bireylerin sağlık ihtiyaçlarına ve beklentilerine cevap vermek.
  • Hastalarımızın güvenliğini ,ve hasta memnuniyetini yükseltmek.
  • Acil Servis Hasta Memnuniyet Oranını ≥%90 üstünde tutmak
  •  Yatan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%90 üstünde tutmak
  •  Ayaktan Hasta Memnuniyet Oranı ≥%90 üstünde tutmak
  • Sağlık hizmetinin kalite-niteliği ve verimliliğini artırmak, sürdürülebilirliğini sağlamak.
  • İnsan odaklı-güvenli, kaliteli-nitelikli, erişilebilir, sağlık hizmeti sunmak.
  • Hastanemizde kalite standartlarını nitelikli olarak uygulamayı sürdürmek ve  hastane SKS puanını >%95 üzerinde tutma
  • İş sağlığını iyileştirerek çalışanların sağlığını ve iyiliğini korumak ve geliştirmek.
  • İş Sağlığı ve Güvenliği hizmet içi eğitimini tüm çalışanların almasını sağlamak.
  • Tüm çalışanların  sağlık taramalarını yaptırtmak.
  • Çalışanlarımızın memnuniyetini yükseltmek
  • Çalışan memnuniyet oranını % 80 nin üzerinde tutmak
  • Çalışanlarımızın görüş ve önerileri doğrultusunda ihtiyaçların tespit edilmesi
  • Çalışanlarımızın niteliklerini yükselterek hizmet kalitesini arttırmak
  • Hizmet içi eğitimler, sertifikalandırma, yeteneklere göre uygun bölümde çalıştırılma